Adverteren, etaleren en klantenbinding
Adverteren wanneer jou dat uitkomt! Via desktop of met je smartphone stel je zelf je digitale etalage, menukaart of showroom samen waardoor klanten kunnen zien wat je te bieden hebt. Transparantie is belangrijk want de consument oriënteert zich eerst op internet alvorens een aankoop te doen.
Byloca zorgt ervoor dat je via diverse platforms op internet gezien wordt. Door gebruik te maken van Byloca kun je alles in één keer bijwerken. Acties, advertenties, evenementen, etalage of menukaart zijn voor de consument te vinden via je eigen website, via de Byloca website, de Byloca consumenten app, de lokale (gemeente) platforms en via het (gratis) bedrijventelefoonboek. Vanaf nu zijn je acties altijd en overal up-to-date.
Met byloca blijf je in contact met je klanten en ontwikkel je een eigen online klantenbestand. Klantgericht adverteren is inspelen op wat je klanten graag willen. Hiervoor dien je in contact te staan met je klanten. Met Byloca ben je dit 24/7. Via Byloca kunnen consumenten zich aanmelden als volger van jouw bedrijf, deze consumenten zijn geïnteresseerd in jouw bedrijf, je diensten of producten en willen continu op de hoogte blijven van jouw acties.